Garanție și reclamații
Garanție
Aparatele magazinuldehoreca.ro au o garanție de 12 luni. Dacă, în această perioadă, se strică ceva, îl puteți trimite înapoi la noi. Atât piesele înlocuite, cât și costul orelor de manoperă pentru aceasta sunt gratuite.
Garanția se aplică numai atunci când ceva s-a stricat în timpul utilizării normale sau din cauza unui defect de fabricație. Deteriorarea de către utilizator sau uzura normală (a pieselor) nu sunt acoperite. Vă rugăm să rețineți că costurile de transport pentru expedierea către magazinuldehoreca.ro și înapoi la dumneavoastră sunt în contul dumneavoastră.
Costuri de reparații și investigații
În cazul unui defect în afara garanției, se vor aplica atunci costurile de reparație. Vă vom anunța în avans estimarea acestor costuri și vom continua reparațiile doar cu acordul dumneavoastră.
În cazul în care nu doriți ca reparația să fie efectuată, percepem o taxă suplimentară sub forma unui cost de investigație de 39 EUR.
Descoperirea motivului din spatele defectului poate dura ceva timp. Adesea, trebuie testate diverse situații pentru a rezolva acest lucru. Uneori, motivul defectului este de negăsit sau investigația arată că articolul nu mai poate fi reparat. În aceste cazuri, pe lângă costurile de expediere, se aplică și costul investigației.
Costurile de investigație reprezintă adesea doar o mică parte din costurile reale.
Reclamații
În cazul în care aveți o reclamație cu privire la un produs sau serviciu? Atunci puteți depune o reclamație scriind la contact@magazinuldehoreca.ro. Vă rugăm să descrieți reclamația cât mai clar posibil, pentru ca noi să putem începe imediat să lucrăm pentru dvs. într-un mod orientat spre soluții. Fiecare reclamație este primită cu maximă seriozitate și tratată cu prioritate.